kolmapäev, 11. juuni 2008

Juhtnööre hommikuseks helistamiseks (sobivad ka õhtuseks)


Minult küsiti: kas 7.53 on helistamiseks sobiv aeg, kui helistaja on võõras ja tegemist töökõnega? Vastan: jah, kui te olete otsustanud kulutada oma aega kõnede peale, millele nagunii ei vastata või kui leiate, et armid kaunistavad meest. Sest sellisel ajal tehtud kõne parimal juhul ignoreeritakse, halvimal juhul ajab see tigedaks nagu herilase.

Kujutage ise ette, kes tahaks telefonile vastata kusagil hommikuse hambapesu, lasteaeda mineku, kohvikeetmise, sokkide otsimise, dr. Helluse ja naiste puhul veel mitmekäigulise meigi keskelt?!!!

Soovitan järgida helistamisel päikese ja pimeduse reeglit. Teate ju küll, pimedus saabub umbes pool tundi pärast päikeseloojangut ja valgeks läheb pool tundi enne tõusu.
Nii, nüüd võtke viimane aeg, mis oleks sobiv inimesega töökohtumise kokkuleppimiseks ja lisage sellele pool tundi. Ning kõige varasemast kohtumisajast võtke pool tundi ära. Need ongi miinimum- ja maksimumkellaaeg äriasjade ajamiseks telefonitsi.

Kui te aga kõigest sellest hoolimata leiate, et mingi rutiinse asja ajamiseks on vaja inimesele kell 7.53 vannituppa helistada, olete te lihtsalt ennasttäis jobu. Sel juhul ei päästa teid enam miski.

6 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

minu telefonil on selline imelik nupp, millest võib telefoni sisse ja välja lülitada vastavalt oma meeleolule ja enda lähestumisele sobilikule ajale.

aga mul on ka väga vana telefoni mudel... :)

Anonüümne ütles ...

Jaa jaa. Kui rahakott taskust ära varastatakse, siis on ka inimene ise süüdi...
Point ei ole selles, kas telefon käib lahti või kinni, vaid viisakuses. Ega me võõra auto lahtiununenud uksest ka sisse ei roni, et sealsest raadiost uudiseid kuulata.
Pealegi, mõnel meist on need veel vanemad telefonid, mida nimetatakse lauatelefoniks ja mis eriti kinni ei käigi.

Anonüümne ütles ...

Neil käib juhe seinast välja. Väääga praktiline. Ma kasutan seda alatasa. Ega teiste peale ei saa lootma jääd, igayks on oma õnne sepp. :)

Anonüümne ütles ...

tänapäeval on viisakus defitsiit, sellepärast peab igaüks ise end relvituks tegema.

mis sa tigetsed! :)

Anonüümne ütles ...

Ma ei tea, kust sa selle tigetsemise välja lugesid...? Aga mis viisakusse puutub, siis ma ei ole veendunud, et vaimse ülekerekondoomi üle pea tirimine ning pea põõsasse peitmine on see variant, mis laiemas plaanis eriti viljakas on.

Anonüümne ütles ...

Mina ei lülita kunagi oma telefoni välja. Esiteks sellepärast, et mul võib ununeda ta uuesti sisse lülitada. Teiseks sellepärast, et keegi mu olulistest inimestest võib sel ajal minu abi vajada ja tahta mulle helistada. Imelik mõte vist, sest siiani seda pole juhtunud. Aga õnneks mulle ei helistata palju. Ükskord oli meil lauatelefonil väga sarnane number ühe taksofirmaga. Siis oli küll öösiti jama... Aga ära lõppes see asi vist siis, kui taksofirma lühinumbri kasutusse võttis.

Olen Vihmalisega väga nõus, peab mõtlema, enne kui teisele helistad. Mina küll mõtlen, ka isikliku helistamisega. Kui ma ei tea inimese eelistusi väga täpselt, siis ma ei helista näiteks "Pealtnägija" ajal (varasemas versioonis!)