reede, 3. oktoober 2008

Uni, seks, vee, tsee

Vahetasin jälle töökohta. Tegelikult tükk aega tagasi.

Mõnusalt kopitanud vanalinna maja asemel käin igal hommikul klaasist ja terasest kesklinnakoletisse. Üles-alla vuhisetakse liftiga. Trepist nagu üldse ei saakski - juhul kui eskalaator statsionaarselt seiskunud ei oleks.

Aga kõige suurem üllatus oli unisex-wc. Teate küll, see, kuhu minnakse ühest uksest ja sees avastatakse, et nii üht- kui teistpidi kolmanurkadega kujud on kõrvuti uste peal.

Nomaeitea... kutsuge mind vana kooli meheks, kui tahate, aga minu arust on pisut imelik istuda, püksid rebadel, kui reklaami- või mis tahes osakonna noored daamid kontsaklõbinal mööda siblivad ja oma seelikuid kuuldavalt üles kisuvad. Poole meetri kaugusel.

Unisex-vetsude sügavam võlu on vähemalt seni mulle saladuseks jäänud. Aga keegi kindlasti valgustab mind...

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

huvitav kas Soomes ka selline asi lubatud oleks? Maa mis paragrafi alusel paneb mehed(vähemalt meie majas) teise maja otsa wc jooksma, sest eeskirjad näevad ette eraldi Wc.
Ah haaaaa ;) see ongi selleks, et kellele seltsis pissimine ei meeldi ja ei taha ukse peale silt riputada: praegu pissin mina, need peavad Soome tulema. Ma olen poolt! :)

Anonüümne ütles ...

Praegu meenus, et Ally McBeal'is oli ka unisex WC ja see tundus täitsa ebareaalse nähtusena:) Filmis vaadates on naljakas aga reaalses elus istuda potil, kui samal ajal 3 meest näiteks lõkerdavad kõrval oma haigete meestenaljade üle naerda... ei tahaks sellist olukorda. Aga kindlasti leidub inimesi, kelle jaoks unesex WC on nagu taevakingitus:D