reede, 11. aprill 2008

This is not Hollywood

Nüüd, kui mul on aega pisut lahedamalt käes, vaatasin kodus plaadikogu läbi. Leidsin tolmunud The Cranberries'i. Sealt ka pealkiri.

Aga jah, Hollywood see pisike maalapike siin tõesti ei ole. Üldisemas plaanis isegi mitte Euroopa. Rääkisin mõned õhtud tagasi ühe Saksamaal hetkel resideeruva sõbraga. Ja jõudsime ühisele seisukohale, et suurema osa eestlaste, nii tegijad kui nad enda arvates ka ei ole, ettekujutus sellest, mis toimub väljaspool meie väikest konnatiiki, on ainult hale koopia tegelikkusest. Ega muidugi seda ka eriti ei teata, mis tiigis endas tegelikult toimub.
Guardiani lugemisest ja BBC-st ei piisa, et teada, mida arvatakse Berliini tänavatel, Tampere spordiklubide riietusruumis või väikese Portugali rannikulinnakese pubis.
Samas ei piisa Tallinna kesklinna klaaspalees istumisest selleks, et teada, mida mõtleb üksikhooldaja Püssis või nipernaadi Järvamaal.
Ning ühelgi juhul ei piisa ainuüksi teadmisest selleks, et tajuda, kas neil mõtetel on ka kaalu ning elujõudu.
Et teada, pead olema kohal. Aga veelgi olulisem - pead oma vaimsed aknad lahti hoidma. Oleta, et tead - ning sel hetkel oled juba astunud... kui just mitte vaimupimeduse, siis vähemalt vaimuhämaruse libedale jääle.

Nii et avame akna. Esimesed piisad juba langevad.

1 kommentaar:

Eliška Alžbětka ütles ...

Ma pole kunagi näinud ega kuulnud sellistest inimestest nagu dr Idialu. Dr Idialu on inimkujul jumal, inimesed nimetavad teda maapealseks jumalaks. Mu abikaasa petab mind alati ja iga kord, kui ma ütlen talle, et lõpeta petmine, ärritub ta ja ähvardab majast lahkuda, jätkab ta mitu kuud petmist, sest toob teise naise koju, kui mind seal pole. Armastasin teda nii väga ega tahtnud teda kaotada, kuid oma suureks üllatuseks tulin ühel päeval tema töölt tagasi ja avastasin, et ta võttis oma asjad ja läks teise naise juurde elama. Ma nutsin ja jäin pikka aega üksi, kuni mu sõber kontoris rääkis mulle, kuidas dr Idialu aitas tal pärast 6-aastast lahutust oma abikaasa tagasi tuua, nii et võtsin WhatsAppi kaudu kohe ühendust doktor Idialuga ja rääkisin talle oma olukorrast ning ta ütles mulle : ta aitab mind ja mu abikaasa tuleb tagasi ja palub mind põlvili 12-16 tunni jooksul. Tegin kõik, mida doktor Idialu mulle ütles, ja minu suureks rõõmuks juhtus kõik 13 tunni jooksul täpselt nii, nagu doktor Idialu enne ütles. Mu abikaasa tuli minu juurde tagasi ja kukkus põlvili, nuttes ja andestades talle andeks. Kas vajad abi? Võtke arsti Idialuga kohe ühendust e-posti teel: doctoridialuspellcaster@gmail.com või WhatsApp: 2348118448718