laupäev, 12. aprill 2008

Tule, pildista tatti!

Sain hilinenud kutse (tegelikult ei ole see ju kutse, kui öeldakse, et meil oli vahva üritus, sa oleksid võinud ka tulla...) fotojahile, kus üheks teemaks oli nohu. Saate aru, NOHU!
Kutsuja tundus olevat arvamusel, et no, sa oled mees, su meelest on see kindlasti lahe värk.
Ma võitlesin samal ajal okserefleksi ja keelelekerkivate venekeelsete vandesõnadega, mida ma sisuliselt kunagi ei tarvita.

Härjale ei ole tõesti lubatud kõik, mis Jupiterile. Algatanuks sarnase ettevõtmise mõni mees, kiljuks pool ilma kõva häälega, kui neandertallaslik värk üks nohupildistamine on. Aga kuna selle lükkasid käima naised, siis on tegemist lihtsalt kevadise vaimukuse ja enesega sina peal olemisega...

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

ma ju palusin tulla kollast pildistama, nohu on ilmselgelt liiga raske ja räige teema meestele. maskuliine auto , laineline katuserivi, elu sügavamad tunded jalgpalli vastu oleks saanud hoopis teise vastuvõtu. jaht nagu sõpradega piljardiõhtu!

pealegi, küsimus ei ole ei meestes ega naistes. see on lihtsalt erinevate inimeste pilgud ümber maailma. hetked elust.

Anonüümne ütles ...

:-D
sa ju aimad ise ka, kui puusse sa paned, püüdes mulle külge pookida armastust autode, katuse või piljardi vastu.... ;-)

Anonüümne ütles ...

tean küll, mis see õige teema oleks, aga ma proovisin ometi leida neutraalseid näiteid.
:)
jälle ei kõlba!

kuigi ise teeb minu teada vägagi huvitavaid pilte huvitava rakursi alt :)