laupäev, 17. mai 2008

Top 10: maailma parimad lõhnad

Täna mõistsin taas kord, mis on minu jaoks parim lõhn maailmas. Siis hakkasin mõtlema, et mis veel mu lemmiklõhnad on. Sain aru, et neil on üks ühine omadus - nad on naturaalsed, värsked ning puhtad. Here comes minu lemmiklõhnade top 10:

1. Äsja niidetud muru.
2. Äsja jahvatatud kohvioad.
3. Õitsevad sirelid.
4. Põlevad halud.
5. Oma sõrmed vahetult pärast seda, kui need on naisele naudingut pakkunud.
6. Mahekasvatatud küps tomat.
7. Klassikaline tükitualettseep.
8. Imiku ihu.
9. Heinamaad hilises augustis.
10. Värske saepuru.

Mrs. Vihmalise viimaste kuude viirukiinnustuse tulemusena olen aga kindel selles, et kõikvõimalikud tugevad kunstlikud lõhnad alates õhuvärskendajatest ning lõpetades viirukiga ei ole minu rida. Lõhnaõli valin ka poes poolteist tundi... :)

5 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Äsja ahjust tulnud leib. Üldse hea toit.

Anonüümne ütles ...

ma kuidas vihkan oma arvutit, mis kirjutab juhtub!

kustutasin eelmise kommenataari kirjavigade pärast
parandatud versioon:

ühinen rohu ja kohvi lõhnaga 100%.just praegu kell 22.20 sadas õrna vihma, ööbikud laulsid, kaselehed ja toomingate öied lõhnasid ja mina oleks tahtnud karjuda, et inimesed, tulge ja peatuge, tulge õue ja võtke aeg maha, praegu on ööd valged. kevad lõhnab!
muide, mina kui mittesuitsetaja olen naudinud veel ühest lõhnast. karge talve või pakasega esimese suitusmahvi lõhn, mis jääb õhku seisma, võib ka olla hea.
ja suvise asfaldi lõhn peale vihma.
ka vihm võib lõhnama panna :)

Anonüümne ütles ...

no näed siis,eelmise teksti esimene lause näitab, mida tähendab, kui on nii tundlik arvutipadi, viskab lause segi.
seli seli.... ;)

mul tuli veel üks lõhn meelde, aga see on hea ainult raseduse ajal.nimelt värskelt pestud betoontrepid :)
ma oleks tahtnud neid just pesemise järel noolima minna :)

Anonüümne ütles ...

Just-just, see "pärast vihma linna lõhn" on nimelt see, mida omalt poolt sinna nimekirja soovitaksin.

Mis puutub värskelt niidetud murusse, siis üks päev sain hea kogemuse - mööda tänavat kõndides lõi järsku nimetatud lõhn ninna. Viis kuus-sammu edasi, kui olin niitjatest möödunud, jäi alles ainult trimmeritest ingitsev kütuse lõhn (hais?)

Anonüümne ütles ...

mats, kui õuemuru pisut pikemaks lasta, saab seda ka vikatiga niita... ;)